Ofte stillede spørgsmål - FAQ
![](https://cdn.shopify.com/s/files/1/0662/3769/4183/files/bg-absolute-spot-2.png?v=1688478064)
Bestilling
Hvordan ændrer jeg min ordre?
Vi har mulighed for at ændre din ordre, hvis den endnu ikke er pakket. Kontakt os hurtigst muligt på mail eller telefon for at ændre din ordre efterfølgende.
Jeg har annulleret min ordre, hvad gør jeg?
Som kunde har du ifølge fjernkøbsloven 14 dages fortrydelsesret. Dette gælder fra den dag du har modtaget varen. For at returnere en vare eller ordre , kontakt os via kundeservice .
For at læse de fulde vilkår, bedes du læse vores generelle vilkår og betingelser .
Jeg har ikke en ordrebekræftelse, har du modtaget min ordre?
Når du gennemfører din ordre hos os, sendes der automatisk en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse. Hvis du ikke kan finde den i din indbakke, er den muligvis havnet i din skraldespand, se her. Hvis du stadig ikke kan finde din ordrereference, så kontakt vores kundeservice på kundservice@sunda.se .
Jeg har glemt at indtaste min rabatkode, kan du tilføje den efterfølgende?
Hvis du gik glip af en rabatkode, kan vi desværre ikke registrere den efterfølgende, da den normalt er personlig. Du skal annullere din ordre, forudsat at den ikke er sendt, og derefter afgive en ny ordre med rabatkoden.
Kan jeg bytte et produkt?
Det er fint at lave en ændring. Du kontakter vores kundeservice , så hjælper vi dig videre med byttet.
Levering
Hvilke lande leverer du til?
Vi leverer i øjeblikket kun indenfor Sverige.
Hvor er min ordre?
Din ordre vil blive afsendt hurtigst muligt fra vores lager. Normalt den næste hverdag efter bestillingen er afgivet. Du modtager en e-mail, når din ordre er pakket og skal forlade lageret. Vær opmærksom på, at der ved højtryk kan forekomme længere leveringstid. Dette fremgår af vores købsbetingelser og i kassen på købstidspunktet.
Jeg mangler dele af min ordre, hvor er resten?
Har du afgivet en større ordre med flere eller større varer, kan leveringen opdeles i flere pakker (kartoner). Det kan du se på følgesedlen, der står på kartonen, hvor det står om det fx er pakke 1/1 eller pakke 1/2.
Mangler du varer fra din ordre og har modtaget alle pakker, bedes du kontakte vores kundeservice på kundservice@sunda.se .
Jeg har modtaget en ødelagt forsendelse, hvad gør jeg?
Hvis pakken er beskadiget under transporten, skal du kontakte vores kundeservice på kundservice@sunda.se hurtigst muligt. Vedhæft også et billede, hvor skaden er synlig. Vi kontakter dig herefter for yderligere behandling af sagen.
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
Pakken vil blive returneret til os, og vi vil opkræve et gebyr til dækning af omkostninger på grund af uafhentede pakker hos fragtfirmaet.
Klage
Hvordan reklamerer jeg for et ødelagt eller defekt produkt?
Selvfølgelig erstatter vi et ødelagt produkt! Kontakt venligst vores kundeservice på kundservice@sunda.se hurtigst muligt. Vedhæft også et billede, hvor skaden er synlig, hvis det er muligt. Vi kontakter dig herefter for yderligere behandling af sagen.
Produkter
Jeg har brug for hjælp til at vælge de rigtige produkter
Vi kan selvfølgelig hjælpe dig med at finde de rigtige produkter til den snavsudfordring, du står over for. Kontakt vores kundeservice og beskriv problemet, så guider vi dig til det rigtige produkt.
Har du flere produkter, som ikke er vist på hjemmesiden?
Det der præsenteres på hjemmesiden er vores sortiment til private, for dig som iværksætter har vi et større sortiment af rengørings-, vaske-, bilplejeprodukter og hygiejnepapir. For at få adgang til virksomhedssortimentet skal du blot oprette en virksomhedskonto her .
Andre spørgsmål
Hvordan afmelder jeg nyhedsbreve?
For at afmelde vores nyhedsbreve er den nemmeste måde at gå til en af de sidste udsendelser vi har lavet til din mailadresse, nederst kan du klikke på "Afmeld" for at fjerne dig selv fra fremtidige nyhedsbrevsforsendelser.
Kan dine produkter findes i en fysisk butik?
Lige nu kan vores produkter kun købes her på sunda.se.