Sag: #Minmatbutik

En private label serie af rengøringsmidler til dagligvarebutikker med fokus på bæredygtighed, glæde og gæstefokus.

Baggrund

Den ægte lokale mulighed. #minmatbutik åbnede oktober 2019 i Borlänge og har siden udfordret dagligvaregiganterne med kvalitetssikrede varer til en konkurrencedygtig pris. En del af deres strategi er at arbejde med bæredygtig udvikling og være det lokale førstevalg med et unikt sortiment.

Eget mærke på rengøringsmidler

#minmatbutik ville tilbyde de besøgende noget nyt og bæredygtigt, som ikke kunne findes andre steder og kunne konkurrere med dagligvaregiganter som ICA, Coop, City Gross og Willys. Der var et hul blandt rengøringsmidler, som de ønskede at udfylde. Skab noget holdbart, som kunderne kunne være stolte af at bruge.

En private label-serie tog hurtigt fart med fokus på tøjvask, hygiejne og rengøringsmidler til hjemmet. I et tæt samarbejde, hvor tiden var knap, blev ingredienser sammensat til den bedst mulige bæredygtighed ud fra et miljømæssigt og funktionelt perspektiv. Efterfulgt af et designarbejde, hvor der blev produceret stilrene produktetiketter, der var i tråd med #minmatbutiks brand. Arbejdet resulterede i ti rengøringsprodukter, der fandt sted på #minmatbutiks hylder i december 2019, og receptionen hos kunderne var en sand succes.

Besøg #minmatbutiks Instagram →

Tilbage til blog

Ämnen: