Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Bestilling

Hvordan ændrer jeg min bestilling?

Vi har mulighed for at ændre din ordre, hvis den endnu ikke er blevet pakket. Kontakt os så hurtigt som muligt via e-mail eller telefon for at ændre din ordre efterfølgende.

Jeg har annulleret min ordre, hvad skal jeg gøre?

Som kunde har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til fjernsalgsloven. Det gælder fra den dag, du har modtaget varen. For at returnere en vare eller en ordre skal du kontakte os via kundeservice.

For at læse de fulde vilkår og betingelser, bedes du læse vores generelle vilkår og betingelser.

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse, har I modtaget min ordre?

Når du afgiver en ordre hos os, sendes der automatisk en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har angivet. Hvis du ikke kan finde den i din indbakke, kan den være havnet i din uønsket kurv, tjek her. Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, bedes du kontakte vores kundeservice på kundservice@sunda.se.

Jeg har glemt at indtaste min rabatkode, kan du tilføje den bagefter?

Hvis du har glemt en rabatkode, kan vi desværre ikke registrere den med tilbagevirkende kraft, da den normalt er personlig. Du bliver nødt til at annullere din ordre, hvis den ikke er blevet afsendt, og derefter placere en ny ordre med rabatkoden.

Kan jeg bytte et produkt?

Det er muligt at bytte en vare. Bare kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med ombytningen.

Levering

Hvilke lande leverer du til?

På nuværende tidspunkt leverer vi kun i Danmark og Sverige.

Hvor er min bestilling?

Din ordre vil blive afsendt så hurtigt som muligt fra vores lager. Normalt den næste arbejdsdag efter, at du har afgivet din ordre. Du modtager en e-mail, når din ordre er pakket og klar til at forlade lageret. Vær opmærksom på, at der i tilfælde af højtryk kan forekomme længere levering. Dette fremgår af vores købsbetingelser og ved kassen.

Jeg mangler dele af min ordre, hvor er resten?

Hvis du har lagt en stor ordre med flere eller større varer, kan leveringen være delt op i flere pakker (kartoner). Det kan du se på fragtbrevet, der er vedlagt kassen, hvor det er angivet, om det f.eks. er pakke 1/1 eller pakke 1/2.

Hvis du mangler varer i din ordre og har modtaget alle pakker, bedes du kontakte vores kundeservice på kundservice@sunda.se.

Jeg har modtaget en ødelagt pakke, hvad skal jeg gøre?

Hvis pakken har en transportskade, bedes du kontakte vores kundeservice på kundservice@sunda.se så hurtigt som muligt. Du bedes også vedhæfte et billede, hvor skaden er synlig. Vi vil derefter kontakte dig for videre håndtering af sagen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

Pakken bliver returneret til os, og vi opkræver et gebyr for at dække de omkostninger, der er opstået på grund af den uafhentede pakke hos fragtfirmaet.

Klager

Hvordan klager jeg over et ødelagt eller defekt produkt?

Selvfølgelig erstatter vi et ødelagt produkt! Kontakt venligst vores kundeservice påkundservice@sunda.se så hurtigt som muligt. Vedlæg også gerne et billede, hvor skaden er synlig, hvis det er muligt. Vi vil derefter kontakte dig for yderligere håndtering af sagen.

Produkter

Jeg har brug for hjælp til at vælge de rigtige produkter

Vi kan selvfølgelig hjælpe dig med at finde de rigtige produkter til den smudsudfordring, du står over for. Kontakt vores kundeservice og beskriv problemet, så guider vi dig til det rigtige produkt.

Har du andre produkter, som ikke er vist på hjemmesiden?

Det, der vises på hjemmesiden, er vores sortiment til privatpersoner. Til dig som virksomhedsejer har vi et større udvalg af rengørings-, vaske- og bilplejeprodukter samt hygiejnepapir. For at få adgang til sortimentet for virksomheder skal du blot oprette en virksomhedskonto her.

Andre spørgsmål

Hvordan afmelder jeg nyhedsbreve?

For at afmelde vores nyhedsbreve er den nemmeste måde at gå til en af de sidste mails, vi har sendt til din e-mailadresse, og nederst kan du klikke på »Afmeld« for at fjerne dig selv fra fremtidige nyhedsbreve.

Kan jeg finde jeres produkter i en fysisk butik?

I øjeblikket kan vores produkter kun købes her på sunda.se.